#2016-03-17 06:35:32 

Kubańczyk

Użytkownik

Posty: 72

Skąd: Warszawa

Wiek: 37

serwus, Musze uzupełnić materiałami nowe biuro, ale boje się że o czymś zapomnę. Co koniecznie powinno się znaleźć w każdym biurze? Mam na myśli materiały i akcesoria. Z góry dzieki za wasze wskazówki.
#2016-03-17 08:08:47 

pieczątka

Użytkownik

Posty: 22

Skąd: Ruda Huta

Wiek: 28

W sumie dużo zależy od rodzaju prowadzonej działalności i standardowych zadan wykonywanych w biurze, ale jest też stały zestaw elementów, który znaleźć się powinien w każdym biurze: papier ksero, tusze do drukarki, zestaw kopert, notatniki, karteczki w bloku, segregatory, folie itp.
#2016-03-17 10:49:41 

polarnik

Użytkownik

Posty: 47

Skąd: Piła

Wiek: 29

Wydaje mi się, że warto też zainwestowac w jakieś dobre urządzenie wielofunkcyjne, bindownicę czy niszczarkę, taką jak tu: www.biurozakupy.pl/niszczarki. Sam ostatnio coś podobnego kupiłem i sprawuje się świetnie.
#2016-03-17 13:24:04 

Kubańczyk

Użytkownik

Posty: 72

Skąd: Warszawa

Wiek: 37

O bardzo mi pomogliście!
#2016-03-17 14:13:03 

bulionowa

Użytkownik

Posty: 61

Skąd:

Wiek: 39

Przydadzą się też rolki typu offset do kasy, kuwety na dokumenty, dziurkacz i zszywacz. W każdym dobym sklepie czy hurtowni znajdziesz masę ciekawych produktów, które możesz kupić. Na początek wystarczą jednak podstawowe elementy. Wszystko inne kupisz przy kolejnym zamowieniu.
#2016-03-17 15:48:38 

Kubańczyk

Użytkownik

Posty: 72

Skąd: Warszawa

Wiek: 37

Dokladnie. Raz jeszcze wielkie dzięki.
DODAJ ODPOWIEDŹ
Copyright 2015