#2014-03-27 06:13:48 

Kontra

Użytkownik

Hej! Pragnę z Wami porozmawiać na temat różnych środków transportu. Otóż w te wakacje chciałabym wyjechać z przyjaciółką do Belgii. Od zawsze śniłyśmy o tym, by zobaczyć to państwo. I w te wakacje doszłyśmy do wniosku, że tak się stanie. Ogólnie już wiemy kiedy chciałybyśmy tam jechać. Problemem jest to, jaki wybrać środek transportu. Kaja chciałabym lecieć samolotem, ale ja przedwczoraj znalazłam interesującą stronę sieciową, na której proponują tanie przewozy do Belgii busem. Musimy się jeszcze dokładnie nad tym zastanowić. Dobra, jakoś tam dojedziemy. Oprócz tego chciałabym Was zapytać do jakiego państwa europejskiego najlepiej jest wybrać się busem? Czy taki środek transportu jest warty uwagi? Co sądzicie w tym temacie? 
#2014-03-27 07:38:21 

pieczątka

Użytkownik

Busami jeździ się bardzo dobrze. Są bezpieczne, przytulne, a co najistotniejsze niedrogie. Mnóstwo razy w taki sposób podróżowałam do Holandii. Studiuję prawo i w okresie letnim jadę do tego państwa, aby trochę zarobić. Przyznam szczerze, że nie mam takiej kasy na bilet na samolot. Z tej racji zawsze poszukuję najtańszych środków. Jakiś czas temu podróżowałam pewnymi środkami, ale niestety przedsiębiorstwo upadło i musiałam znaleźć inny sposób. Na szczęście pomogła mi w tym koleżanka z akademika. Pokazała mi pewną stronę online, na której polecali tanie przewozy do wielu krajów Europy. Marita w taki sposób podróżowała do Niemiec. Skorzystałam. To była dobra decyzja. Od tamtego dnia podróżuję tylko tymi liniami. : D
#2014-03-27 10:07:59 

Witold

Użytkownik